Întrebări frecvente
- Aveți un showroom unde pot vedea produsele voastre?
Da, avem un showroom in Constanța, adresa este: Bvd. Aurel Vlaicu, nr. 125, 900154. Link google maps
- Aveți mobilă produsă de dvs?
Da, toate reperele de mobilier sunt conceptualizate și produse de către Graphtec, în fabrica noastră din Constanța.
- Putem alege și alte culori decât cele prezente pe site?
Dacă există opțiuni de selectare pentru produsul listat pe site, atunci puteți alege mai multe culori. În josul paginii de prezentare a respectivului reper de mobilier, există o poză cu variantele de tapițerie posibilă din piele, variante de lemn sau alte combinații. Ne pare rău dar dacă o anumită culoare a unui produs nu se regăsește în variantele prezentate pe site, atunci înseamnă că respectivul produs nu se comercializează în acea culoare.
- Există vreo posibilitate să comand mobila de o anumită dimensiune?
Noi avem o gamă variată de mobilă și suntem siguri că veți găsi ceva pe dimensiunile pe care le căutați. Cu toate acestea în cazul în care vă doriți altceva, vă putem oferi de asemenea serviciul de mobilier tailor made, mobilă la comanda , de dimensiuni diferite, altele decât cele descrise sub produs, cu un design deosebit alocat solicitărilor dumneavoastră asociat cu un buget direct proporțional cu produsul finit .
- Care este prețul mobilei?
Toate colecțiile au posibilitatea de a cere o cotație, moment în care un specialist Graphtec va reveni la dumneavoastră în cel mai scurt timp pentru a vă consilia în a face cea mai bună alegere și a definitiva oferta finală care sa includă piesele de mobiliier alese de dvs., transportul și / sau montajul.
- Cât durează livrarea?
Durata medie de livrare vă poate fi transmisă la cerere pentru fiecare produs in parte. Fiecare produs are un termen diferit de livrare în funcție de complexitatea respectivului reper, amploarea comenzii și fluxul de producție din acel moment.
- Oferiți garanție mobilei dvs?
Toate produsele primesc garanție 24 de luni. Dacă se întâmplă ceva, nu vă vom lăsa la greu
- Ce înseamnă garanția de primire a banilor înapoi 365 de zile?
Toate produsele primesc garanție 12 de luni, având de asemenea opțiunea de a alege serviciul de postgaranție astfel garanția poate fi extinsă contra unui cost specific fiecărei categorii de produs. Garanția nu acoperă uzura obișnuită a factorilor fizici și mecanici , dar nici defectele cauzate de către utilizator.
- Cum pot să plătesc pentru mobilă?
Există mai multe metode de plată din care puteți alege: transfer bancar din confortul propriei locuințe, respectiv plata cu cardul bancar sau numerar la sediul companiei. Plata reperelor se va realiza la înregistrarea comenzii termenul de livrare fiind influențat de momentul confirmării plății. Respectiv dacă optați pentru plata prin transfer bancar aceasta poate dura și câteva zile timp ce va devansa momentul de livrare.
- Cum plasez o comandă?
Puteti sa alegeti varianta de a ne trimite un e-mail la hello@graphtechome.ro cu numele dvs complet, adresa de livrare (inclusiv codul postal), un număr de telefon de contact, metoda preferată de plată, o listă de produse și opțiuni pe care doriți să le includem în comandă. Puteți să ne contactați și la 0241692127 și vom face tot posibilul pentru a vă ajuta
- Cum pot să obțin noi informații despre comanda mea?
Puteți să ne contactați la nr de telefon 0241692127 sau pe email la hello@graphtechome.ro cu numărul comenzii și vă vom oferi informații despre starea actuală a comenzii dvs și dacă este posibil – o dată de livrare.
- Oferiți și facturi cu TVA pentru companii?
Toți clienții noștrii vor primi factură cu TVA, aceasta putând fi emisa atât pentru persoane fizice cât și juridică.
- Cum pot să-mi anulez comanda?
Dacă doriți să anulați comanda din orice motiv, puteți face asta sunându-ne la 0241692127 sau la hello@graphtechome.ro în maxim 1 zi lucrătoare.
- Ce facem dacă vrem să returnăm mobila?
Dacă ați primit o mobilă cu defecte, daune sau cu piese lipsă, vă rugăm să ne contactați la 0241692127 sau la hello@graphtechome.ro și menționând numărul comenzii, numărul piesei lipsă sau deteriorate potrivit instrucțiunilor. De asemenea, ar trebui să ne trimiteți o poză pe email la hello@graphtechome.ro pentru a vă putea ajuta cat mai bine. Defectul trebuie să fie justificat și dovedit a fi din cauza producătorului și nu din cauza utilizării defectuoase sau a montării mobilierului nepotrivit de către utilizator.
Dacă vreți să returnați mobila, anunțați-ne pe email la hello@graphtechome.ro sau la nr de telefon 0241692127. E important ca mobila să nu fi fost asamblată și să fie încă în cutiile originale și să ajungă la sediul nostru în termen de 14 zile de la achiziționare.
- Realizați proiecte pentru bucătărie?
Noi putem să vă facem un proiect pentru bucătărie și putem crea un set pentru bucătărie din dulapuri separate. Trebuie să ne trimiteți pe e-mail planul dvs pentru bucătărie sau dimensiunile la hello@graphtechome.ro. Ar fi cel mai bine dacă ne-ați trimite un set pentru bucătărie și culoarea pe care o doriți pentru că prețul depinde de aceste două elemente. Cu cât avem mai multe informații, cu atât mai bine
- Realizați mobilier la comandă?
Putem realiza design personalizat pentru spațiul dumneavoastră și putem produce la culoriile, materialele și finisajele care vi le doriți. Trebuie să ne trimiteți pe e-mail planul dvs pentru încăpere și cerința detaliată la hello@graphtechome.ro.